بی معرفتا
اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 19 / 4 / 1391
نویسنده : (مرضیه خانوم

میدونم این روزا همه درگیر زندگیشونن که نمیان به ما سری بزنن سرشون تو لاک خودشونه اما من با تمام مشغله ای که دارم خودمو میرسونم به وب اما شماها معرفت ندارین باشه منم میرم یه جایی برای چن وقتی نمیام الان نه چن روز دیگه منظورمه حالا میبینین




|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
.... در تاریخ : 1391/4/23/5 - - گفته است :
خوب بیا شما هم که مثل همه نظرات رو تایید نمیکنی یا حذف میکنی...!!!

<-CommentGAvator->
نخود سیاه..!!! در تاریخ : 1391/4/19/1 - - گفته است :
حالا قهر نکن مرضیه خانوم...
من اسمم رو گفتم حالا تو فامیلت رو بگو..!!!

<-CommentGAvator->
کنار دستیت در تاریخ : 1391/4/19/1 - - گفته است :
بابا همه اونا بی معرفتن من پایه برای معرفت هستم...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب